Admin hakemus

Woomeli

Admin hakemus

Viesti Kirjoittaja Woomeli » 24 Joulu 2018, 15:21

Hei! Täällä on pohjanmaalta oleva nuori poikanen joka hakee Adminiksi Sienimaailmaan!
Teen tästä hakemuksesta nyt vähän listapainotteisen koska ottaa enemmän selkoa siitä.

Ikä-: 15
Sukupuoli-: Mies/Poika/Miehenalku, kutsukeen millä haluaa

Millainen ihminen olen peruspiirteiltääni?: Olen aika rento ihmispersoona, asioista riippuen...
Jos tilanne on semmoinen että täytyy ottaa vakavat keinot esiin niin kyllä se onnistuu! :D
Aikaa kuluu koneen ääressä aika paljon mutta... Öhm... No olen myös ulkonakin silti useasti...
päivästä riippuen.

käytkö koulussa/töissä?: En käy työelämää juurikaan... Olen kyllä nettisivuja tehnyt ihan rahasta, mutta...
Se ei ole mitenkään "virallista" käyn koulussa 9luokkaa.

mitä teet vapaa-ajallasi?: Suuri osa ajasta kuluu koneen ääressä, lienee mitä teen... Joskus pelailen.
Joskus ohjelmoin, joskus katson vaikka ihan videoita... Jos koneesta ei puhuta, käyn useasti ulkona ystävien
kanssa... Enpä juuri muuta.

kielitaitosi?: Suomi ja Englanti, Ei hääppöset, mutta mihin muita tarvitaankaan suomalaisella minecraft
palvelimessa... Englanti sujuu tarpeeksi hyvin ja suomi nyt on kotikieli.

onko sinulla kokemusta adminina olosta?: On, on, on... Olin joskus myös Motimaassa ylläpidossa jos nimellä
täytyy siis mainita... Se nyt ei sit kovin kauaa ollu, kun aikoinaan olinkin saanut vissiin bannit, mut siit en sit tiedä että miksi? :D
Kokemusta ylläpidossa löytyy myös Slinkoncraftissä... Siellä olin ihan suht kauankin kunnes lähdin...
Myös lukuisissa palvelimissa jotka ei isoja ole, olen ollut staffissa...
Omiakin servereitä on löytynyt monia, esim: CoreHQ.
En ole tällä hetkellä missään ylläpidossa, koska pidin taukoa.

mitä adminin työssä käytettäviä plugineja osaat mahdollisesti käyttää?: No itseasiassa niitä adminin työssä nyt on monia, itsellä yleensä adminina on ollut monia asioita jota pitää hoitaa... En oo ihan varma omista käytännöistänne. luultavasti jotain perus esim: Worldedit, Worldguard, CoreProtect, Jotain ban plugareja kuten esim jotai maxbans, mitä niit nyt onkaa... Muuten perusplugarit toimii hyvin, mutta ei niidenkään oppimisessa kauaa mene jos on jotain eksoottisia plugineita... Oon kumminki ollu mc communityssä monia vuosia pelkästään serverin developaamisen takia... javaakin osaan, että siinä mielessä ei hankalaa mikään tuossa ole.

miten toimit kun-:

1. selvität grief-tapausta: Jos on grieffaustapaus niin menen pelaajan luokse joka niin on sanont, kysyn sijainnin mikä on luultavimmin grieffattu, CoreProtect on siitä hyvä että siitä löytyy ominaisuus jolla näkee kuka on rikkonut esim palikoita tietyistä kohdista... Luultavimmin käyttäisin sitä... Sitten rollbackkaisin pelaajan grieffatun alueen... (jos teillä on jotain omia lisäosia ilmoittakaa)

2. pelaaja huutaa sopimattomia chatissä: Yleensä annan siitä ensimmäiseksi varoituksen ja sitten muten riippunee kuinka raakaa on pistäny chattiä nii ajasta... jos teillä on jotain omia aikapohjia niin siitäkin voi sanoa.

3. kaksi pelaajaa väittävät toistensa huijaavan: Kuvitellaan vaikka sitä että molemmat persoonat sanovat toistensa vaikka käyttävän fly hackisa. Jos kyse on esim tuommoisesta, rauhoitan molemmat persoonat ja selvitän asian miten se on mennyt... Jos jotain isompaa sääntöjenrikkomista on siinä tullut annan rangaistuksen... Ja jos jompikumpi persoona on laittanut ilkeyksiä, varoituksen annan.

miksi meidän pitäisi valita juuri sinut?: Olen rento persoona, osaan myös silti pitää kuria ja vahtia... Osaan developata... Eli ylläpitää... esim ohjelmoin javaa useasti joten adminin työssä se voi olla hyvinkin tärkeää... Ymmärrän minecraftin javan syntaxia... Olen sosiaalinen ja ihan mukavakin persoona. En nyt sit muuta siihe sano. Käy mitä käy mutta iloista joulua sinnepäin!