JakkEEE:N AdminHakemus

JakkEEE

JakkEEE:N AdminHakemus

Viesti Kirjoittaja JakkEEE » 06 Maalis 2018, 19:19

Moro

Olen 14-vuotias poika Pirkanmaalta. Saatatte heti alkaa miettimään että kuka JakkEEE? Olen tunnettu nimimerkillä kuten Fakekana.

Haen serverin adminiksi siksi että luonteeni on rauhallinen, perustan päätöksentekoni enemmän faktaan kuin fiktioon, ja vaikka serverillä on hyvä määrä admineita minusta osaavia sekä uusia yksilöitä ei koskaan voi olla liikaa.

Nykyisin minulla riittää minecraftiin aikaa noin 3-5 tuntia päivässä sekä viikonloppuisin vielä vähän enemmän, käyn koulussa seitsemättä luokkaa jonka vuoksi 6-tuntia päivästäni kuluu koulunkäyntiin. Vapaa-ajallani olen joko kavereiden kanssa ulkona tai sitten pelaamassa kotona. Kielitaitoni englannin puolesta on erinoimainen ja ruotsi välttävä, toisaalta minusta tuntuu että ruotsinkieltä ei serverillä tarvita, tietysti tilanteen vaatiessa osaan mää jotain sönköttää.

Kokemusta adminina olosta sekä muutenkin ylläpidosta löytyy paljon, esim viimeisin kokemus (/Barbarian Factions, NYK. RavenCraft/) Jossa olin Community-Managerina eli mainostin serveriä ja olin tavallaan ownerin oikea käsi. Poistuin ylläpidosta koska serveri ei edennyt mihinkään ja tunsin että serveri ei ollut minua varten. Myöhemmin omistaja Jackpat02 myi serverin ja tietojeni mukaan se on nykyään RavenCraft. Myöskin pienemmistä Startup servereistä sekä omista servereistä löytyy vankkaa kokemusta mutta niistä tiedoista teille ei ole mitään hyötyä.

Adminina tarvittavista plugineista osaan PEX:in (Vaikka tuskin tarvitsisin pexiä mihinkään) Sekä Essentialsin kaikki muodot esim coreprotect, Groupmanager etc. Sekä muita varmasti hyödyllisiä plugineita, en mainitse enempää koska en tunne serverinne pluginikantaa. Ja jos jotain en osaa niin sen opin nopeasti. Lisäksi adminin työssä tärkein plugin luultavasti Coreprotect.

Miten Minä toimin KUN??

1. Selvität grief tapausta. aloitan tarkistamalla coreprotectista onko kyseinen Fuji ottanut arkusta tavaroita, jos koko talo on maantasalla tutkin aluetta /co I komennolla josta näkee kaikki jotka ovat hakanneet aluetta. Jos Fuji on ottanut kyseisestä arkusta tavaraa tutkin vielä hänen kotinsa /Home:Fuji Ja sen jälkeen Bannaan hänet normaaliksi ajaksi griefistä. Tämän jälkeen rollbackkaan koko alueen ja täten Lotaleen kamat palautuvat hänen chesteihinsä. All good. :)

2. Pelaaja huutaa sopimattomia chatissa Ajatellaan nyt vaikka että kyseinen sopimaton pelaaja on Jike, joka huutaa TÄMÄ SERVERI ON HUONO spammimalla chatissa, käsken häntä lopettamaan ja jos hän ei tottele laitan hänet mutelle, jos sekään ei auta niin hän saa bannit.

3. Kaksi pelaajaa väittävät toistensa huijaavan Xrayn käytössä Farmaan mun zombifarmilla kun katselen chattia nään tämän, Janipetteri12 : Himputin Nelli ku XRAYAAT timua siihe mallii et servulta loppuu kohta timut, Jonka jälkeen Nelli vastaa : - Jaa että minä mukamas käytän Xrayta? No se ei oo mitään siihen sun Fastbreakkiin verrattuna. Tällä sekunnilla menisin vanishiin ja ensin tutkisin Nellin, jos selviäisi että hän xrayaa niin annan hänelle permabännit jonka jälkeen siirryn herra janipetteriin, toisaalta tässä vaiheessa tarvitsisin todisteita Janipetteristä joten tutkisin häntä ja jos selviäisi hänen xrayaavan niin myös hän saisi potkut persiille.

Minusta teidän pitäisi valita minut adminiksi sillä olen ollut tuttu hahmo serverillä jo vuodesta 2014 lähtien, tässä mapissa sitä kuukautta ei ikävä kyllä ole täynnä mutta toisaalta minulla on vankka kokemus ja huumorintaju kohdallaan, tunnen myös kaikki admininhommiin liittyvät työkalut joten tietäisin myös mitä tekisin. Ja viimeiseksi koska olen joskus aaaaaikoja sitten kärsinyt xray bannin serverillä, joskus 2014 niin tiedän miten xrayaaja toimii jotta pelastaa oman nahkansa.

Hyvää jatkoa sullekki just siihen hetkeen ku sää katot kelloo eli jaahas kello on mulla 19:19 ja sit katot kommenttia ja sit laitat kommentin ja jos on ilta ni sitten hyvää iltaa sulle ja näin.