vilmo825 Admin hakemus

vilmo825

vilmo825 Admin hakemus

Viesti Kirjoittaja vilmo825 » 02 Huhti 2018, 14:49

Hei! Olen olen 14 vuotias (kuukauden päästä 15) poika Oulusta ja olisin kiinnostunut Admin hommista sienimaailmassa.
Olen semmoinen 14v teini, joka tykkää luovasta rakentelusta ja siitä, että kaikilla on mukavaa.
Käyn peruskoulua musiikkiluokalla Oulussa, mikä mahdollistaa sen, että olen useasti sienimaailmassa.
Vapaa ajallani (jos pystyn) tykkään pelata minecraftia ja erityisesti sienimaailmassa, koska siellä ei lopu tekeminen.
Osaan puhua suomea, englantia ja hieman ruotsia. Englantia kuin äidinkieltä.
En ole ollut millään isolla serverillä adminina, mutta kavereiden pienillä servereillä kyllä. Onhan se pakko sitä kokemusta aluksi saada ja sienimaailma on mielestäni rento- ja mukavaolosuhteinen missä oppii erittäin nopeasti.
En ole ollut ikinä mikään ''virallinen'' admin mutta tiedän komentoja esim. /powertool /tp /thru /openinventory /tp (pelaaja) (pelaaja) /chatspy /socialspy /gm /op /list //wand ja /set (?) /ban /tempban /mute /tempmute /kick /jail /kill /set day /set night /rain /sun /spawn (pelaaja) +sienimaailman perus pelaajakomennot kuten suojaamiset ja suojaukseen lisäämiset. Tietenkin osa komennoista ei toimi sienimaailmassa, tai niille on jokin toinen vastike, mutta ne osaan opetella nopeasti.

Jos on tapahtunut grieffausta, niin katson kyseisen arkun logista, että kuka on ottanut ja ennen kuin bannaan tai rankaisen, kysyn pelaajalta onko hän tehnyt näin. Jos pelaajaa myöntää teon, vähennän rankaisua. Jos pelaaja ei myönnä asiaa ja minulla on todisteita häntä vastaan, hän saa bannia sienimaailman ban aikojen mukaisesti.

Jos pelaaja huutaa sopimattomia chatissa: Pieni kiroilu on minusta sallittua, mutta jos sitä kohdistetaan johonkin pelaajaan, huomautan pelaajaa. Jos pelaaja jatkaa, mutetan hänet esimerkiksi puoleksi tunniksi. Jos hän senkin jälkeen jatkaa, annan bannia 12 tunniksi tai sienimaailmassa sovituksi ajaksi.

Jos kaksi pelaajaa väittää toisen huijanneen. (En keksi erillistä aihetta sillä tämä ratkaisu sopii mielestäni moneen tilanteeseen.)
Yritän selvittää mitä on tapahtunut ja sen perusteella mietin voinko selvittää asiaa mitenkään komentojen avulla. Jos en, kyselen heiltä erikseen suoraviestillä mitä on tapahtunut ja tietenkin jos silminnäkijöitä on kyselen myös heiltä.

Miksi valitsisitte minut? Osaan selvittää tilanteita tasapuolisesti, eikä minulla ole mitään ennakkoluuloja pelaajia vastaan, vaikka he kiroilisivat tai tekisivät muten jotain sopimatonta tai sääntöjä vastaista. Otan jokaisen tilanteen vastaan uutena tilanteena, enkä mieti mitä on ennen tapahtunut vaan keskityn siihen tilanteeseen. :D