Mun Admin Hakemus

Chrisu06

Mun Admin Hakemus

Viesti Kirjoittaja Chrisu06 » 19 Kesä 2018, 20:18

Moi! Olen 11v Poika Mikkelistä!
Olen mukava poika joka tykkää auttaa muita, en ota pulttia kovin helposti, mutta osaan myös olla vihainen .
Käyn koulua ja aloitan koulun Elokuussa 13 päivä kuudennella luokalla.
Pelailen minecraftia vapaa-ajallani, käyn lenkillä ja harrastan urheilu sukellusta.
Äidinkieleni on Ruotsi mutta se ei vaikuta Suomen puhumiseen millään tavalla ja englannin numero oli vitos luokan todistuksessa 9.
On ollut kokemusta adminina olosta jarvikyla serverilla ja goldenkit serverillä. Olen vieläkin admin goldenkitissä mutta se on vielä vain admineille testaukseen ja rakentamiseen. Serveri julkaistaan näillä näkymin Marraskuussa.
/kick, /mute, /ban, worldedit, /vanish /thru /tp, /tptoggle, /rollback ja joitain muita joita en muista tällä hetkellä mutta eiköhän muistu mieleen kun sitä tarvitsee :D
1. Katson kuka on ollut grieffaamassa ja tekisin rollback ja bannit grieffaajalle,
2. Ensin varoittaisin ja sitten mute. Jos muten jälkeen toiminta jatkuu, bannit.
3. Väittää varastamisesta. Katsoisin kumpi on varastanut (jos jompikumpi on oikeasti varastanut) ja sitten bannit syyliselle.
Olen aina tykännyt auttaa muita! Olen sienimaailmassa ja muillakin servuilla auttanut pelaajia, aloittamaan = Antanut kamaa, Kertonut ohjeita, Sääntöjä. ja kertonut tarpeellisia kommandeja.

Pelinimi: Chrisu06