Adminhakemus Pelaajalle: Roope_poika3

Roope_poika3

Adminhakemus Pelaajalle: Roope_poika3

Viesti Kirjoittaja Roope_poika3 » 05 Syys 2018, 01:56

Hei,

olen 15 vuotias poika kotoisin pienestä kylästä nimeltään Karvia. Se sijaitsee Parkanon ja Kankaanpään lähellä.
Asun tällä hetkellä Kanadassa. Pari kolme vuotta on vielä tarkoitus olla täällä.

Olen ihminen joka tykkää auttaa muita ja olla mukava kunhan pelisäännöt ovat selvät.
Olen myös erittäin pitkäpinnainen ja huumorintajuinen ihminen. En ole rasistinen ja tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa.

Käyn High schoolia Kanadassa ja suoritan Ruotsin verkossa. Koulupäivät ovat kuitenkin vaan 6h pituisia.
Teen Ruotsia ja Suomea pari tuntia viikossa joten pelaamiselle jää paljon aikaa.

Vapaa-ajalla kaupungissa asuessani aikani menee pelaamiseen ja puhelimen räpläämiseen.
Olen pelannut sienimaailmassa lähes 4 vuotta ja olen ostanut supervipin pari vuotta sitten.

Olen muuttanut Kanadaan vasta pari vuotta sitten ja kotona puhutaan suomea joten suomen kielitaitoni on erinomainen.
Olen myös käynyt englannin kielisessä hoidossa ja eskarissa josta olen saanut erittäin hyvän kielipohjan. Olen myös opiskellut
englantia ahkerasti koulussa. Kanadassa asuessani olen kasvattanut itselleni erinomaisen kielitaidon. Olen läpäissyt lukio tason fysiikka kemia biologian Kanadassa. Joten voin sanoa että Kielitaitoni ja kirjoitustaitoni englannissa ovat erinomaisia. Ruotsia olen myös opiskellut ja suorittanut samat kurssit kuin kaikki muut saman ikäiset 9 luokkalaiset. (Selvennyksenä lukio-kursseihini Suomessa olisin 9 luokalla, mutta Kanadassa 10, eli lukion toisella luokalla.)
Olen myös opiskellut vuoden Saksaa.

Olen ollut admini kaverini servulla. Sain hyvää palautetta muilta pelaajilta ja pärjäsin hyvin kaikkien kanssa. Tällä kyseisellä serverillä oli paljon suomalaisia ja kanadalaisia.

Plugineista minulla on vähän kokemusta, mutta ei liikoja. Olen alkanut opiskella näitä enne hakemuksen tekemistä ja olen nopeasti oppiva persoona.

Miten toimit kun selvität

1. Crief-tapausta?
Kaikki ilmiannot otetaan vakavissaan, mutta ensin on tehtävä erittäin huolellinen taustatyö. Kun taustatyö on tehty ja oikealle sääntöjen rikkojalle annetaan asian mukainen rangaistus.

2. Pelaajat huutelevat sopimattomia chatissä?
Ensiksi yrittäisin rauhoittaa tilannetta chatissä, jos ei tämä tehoa määrätään asian mukainen rangaistus, Chatban.

3. Kaksi pelaajaa väittää toistensa huijaavan?
Esimerkkinä käytän tilannetta jossa toinen pelaaja tyhjää jonkun arkun ja syyttää toista. Ensiksi rauhottaisin pelaajat chatissä, jonka jälkeen tekisin perusteellisen taustatutkimuksen, jonka jälkeen huijannut ja varastanut pelaaja saa rangaistuksen molemmista teoista.

Mielestäni syyt jonka takia olisin erittäin pätevä tässä vastuullisessa työssä ja mikä takia minut haluttaisiin mukaan ovat...
- Erinomainen kielitaito englannissa ja suomessa. Ruotsissa ja Saksassa hyvä/tyydyttävä.
- Peliaikani, olen serverillä kanadassa asumiseni takia aikaisin aamulla tai myöhään illalla joten viimeiset tunnit pelaajilla olisi joku admin käytettävissään. (olen huomannut monta kertaa että moni olisi tarvinnut adminia myöhään illalla tai aikaisin aamulla mutta niitä ei ole paikalla. viikonloppuisin olen käytettävissä niin yöllä kuin päivälläkin.)
- Persoonani on hyvä syy, koska olen huumorintajuinen tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa ja olen pitkäpinnainen.
- Olen pelannut serverillä liki 4 vuotta ja tiedän sen toimintatavat.
- Pelaan ainoastaan tätä serveriä jos on kyse survivalista.
- Olen nopea oppimaan uusia asioita.
- Rakennustaitoni on serverin adminien, rakentajien ja muiden pelaajien mielestä eriomainen. Lisäksi olen luova ihminen joka auttaa asiaa. Olen myös yleensä kaikissa build battle kisoissa voittaja koska osaan heti tehdä rakennettavasta aiheesta kuvan mieleeni. Jos haluatte itse ne nähdä voin antaa Sienimaailma serverillä näytteitä.
- Olen myös fysiikka kemia biologia matematiikan akateemisen lukiotason kanadan 9 luokalla läpäissyt joka tarkoittaa että päätä ja järkeä on kylla haastaviinkin tehtäviin.