IcePanda_:n Adminhakemus

IcePanda_

IcePanda_:n Adminhakemus

Viesti Kirjoittaja IcePanda_ » 25 Syys 2018, 20:11

Moi! Olen 15vuotias (kohta 16) poika Paraisilta päin

Tulen toimeen muitten pelaajien kanssa kun sitä tarvitaan tykkään auttaa muita pelaajia ja muutenki tykkään rupatella muille se on minusta mukavaa ja tykkään myös auttaa toisia pelaajia koska haluan että serveri säilyisi kivana ja puhtaana Olen mukava ja minuuun on helppo tutustua

Käyn yläkoulua kahdeksannella luokalla (psk)

Vapaa ajalla tykkään olla ulkona kavereitten kanssa potkimassa pallo/ajamas mopolla ja miitenki vaa jutella Tykkään myös vajaa ajalla palata paljon tietokoneella

En oikeen osaa puhua englantia kunnolla mutta ymmärän ja voin keskustella englaniksi jos sitä vaaditaan
Ruotsi on tosiaan tosi vaikaa minulle

umm nyt en oikeastaan muita mutta olen ollut yhdellä tai kahdella serverillä tooosi kauvan sitten admin mutta en muista valitettavasti serverien nimiä

Nuista blugineista ne osaa sanoa mutta jotai komentoja osaan kuitenkin käyttää kuten esim /ban /tempban /mute /tempmute /kick /jail /kill /set day /set night /rain /sun /spawn (pelaaja) /tp (pelaaja) (pelaaja) /chatspy /list //wand

Pelaaja huutaa chatiissä ADMIN menen paikalle ja kysyn mikä hätänä ja hän sanoo että minut on grieffattu sanon okei odota hetki niin katson ja sitten katosin ketä on hajottanut arkut/uunit yms sitten kerron pelaajalle ketä on grieffannut ja annan rangaistuksen grieffauksen mukaisesti

Varoitan muutaman kerran pelaajaa jos pelaaja ei lopeta niin mutetan hänet hetkeksi jos muten jälkeen hän rangaistuksen eli ban 12h serverin mukaisesti
yritän rauhoittaa tilanteen ja sitten kyselen molemmilta oman tarinan mitä toinen olisi huijanut tältä toiselta ja sen jälkeen kysyn molemmilta että mikä on totta ja mikä ei ja jos he eivät suostu kertomaan niin koitan saada komentojen avulla selville että mikä on ongelma

minulla ei ole mitään ketään vastaan osaan hoitaa tilanteita rauhassa Otan jokaisen tilanteen vastaan uutena tilanteena ja olen pelannut sienimaailmassa jo erittäin kauvan kauvemin kun jotkut adminit:) ja sienimaailma voisi opettaa minulle paljon uutta ja haluaisin auttaa sienimaailmaa siinä että' serveri pysyisi puhtaana ja chat rauhallisena kiitos<3

Joo

Re: IcePanda_:n Adminhakemus

Viesti Kirjoittaja Joo » 25 Syys 2018, 22:45

Kylähakemus hyväksytty ja warppi laitettu.

IcePanda_

Viesti Kirjoittaja IcePanda_ » 26 Syys 2018, 15:56

Joo meni vissii vähä väärää eikä mittää vähä;D

LLonnberg

Viesti Kirjoittaja LLonnberg » 27 Syys 2018, 22:18

Onks sulla piste ja pilkku rikki?

Vastaa Viestiin