Admin Hakemus

autism.

Admin Hakemus

Viesti Kirjoittaja autism. » 14 Loka 2018, 21:30

-Olen 14V poika täältä Espoosta.
-Olen Rento, asiallinen ja sosiaalinen.
-Olen koulussa 8lk.
-Vapaa-ajalla pääosin pelaan tietokoneella ja olen kavereiden kanssa että aikaa kyllä jää.
-Englannin arvosana on kymppi ja ruotti 7 ja osaan melkeimpä täydellisesti englantia mutta kyllä sieltäkin joitankin sanoja löytyy mitä ei ihan heti tiiä.
-Olen ollut finprisonissa adminina ja funcraftissa. Kokemusta adminina olemisesta on paljon ja osaan hommat.
-Osaan käyttää melkeempä kaikki plugineita mitä adminin työssä tarvitaan, mutta välillä saattaa käydä niin että en muista esim. jotain commandia.
-Kun selvitän grief tapausta, niin yritän ensiksi selvittää että kuka on grieffannu ja mitä. Jos saan pelaajan nimen selville niin kyselen häneltä ja annan tuomion riippuen tuhosta. Jos pelaaja on esim tuhonnut kokonaisen talon niin annan hänen miettiä tekoaan pari viikkoa ja jos hän on grieffannut esimerkiksi rikkomalla pari arkkua tai ikkunaa niin saatan antaa parin päivän bannit tai varotuksen. Jos taas en saa nimeä selville vain kysymällä niin katson kuka on rikkonut mitäkin tietyillä plugineilla tai sitten logeista. Kehottaisin myös "uhria" suojaamaan talonsa ensi kerralla niin sellaisia tapauksia ei kävisi.
-Jos pelaaja huutaa sopimattomia asioita chatissa niin annan mutea riippuen siitä että mitä hän on huutanut ja onko hän esim. spamminyt. Jos pelaaja on huudellut toiselle pelaajalle esim. loukkaavia sanoja niin antaisin hänelle mutea noin viikon verran tai parin päivän ja jos hän senkin jälkeen jatkaa huutelua niin antaisin perma mutea ja saisi hakea unmutea foorumeilta.
-Jos kaksi pelaajaa väittelevät keskenään että esim. toinen on varastanut toiselta jotain niin lähtisin selvittämään asiaa sillä, että kysyisin mitä he ovat toisiltaan varastaneet ja sitä mukaan katson invit ja kaiken mahdollisen mihin hän olisi varastetut asiat laittanut. Jos en löydä mitään niin pyydän häntä kertomaan totuuden ja sanon hänelle tyyliin, että hän ei saisi niin pitkää tuomiota teostaan. Jos pelaaja ei tunnusta tekevänsä mitään niin tiedän että en voi kuitenkaan palauttaa tavaroita takaisin pelaajalle ja pyytäisin tämän jälkeen toista pelaajaa mahdollisesti discordiin jotta voisin kysyä tiettyjä kysymyksiä helpommin ja saisin selvempiä vastauksia. Jos en siltikään saa mitään selville niin annan asian olla, koska en voisi tehdä asialle mitään jos minulla ei olisi minkäänlaisia todisteita teosta. Jos taas saisin todisteita teosta esim löytämällä varastamat tavarat toisen pelaajan arkusta tai inventorysta niin tavarat omistajalleen ja riippuen tavaroiden arvosta ja siitä että miten hän oli ne varastanut, niin annan sen mukaan tuomiota.
-Minut pitäisi valita sen takia koska olen pätevä ja asiallinen admini ja osaan hoitaa hommat asiallisesti alusta loppuun. Jos pelaaja esim. spammii jotain tickettiin niin en mene huutamaan hänelle vaan pyytäisin häntä lopettamaan. Olen myös kokenut admini ja osaan käyttää plugineita sekä en abusaisi survivalissa ollessaan adminina vaan käyttäisin niitä commandeja mihin kaikilla muillakin on oikeudet.

~autism.#7761 tai NuupiDogi

LLonnberg

Re: Admin Hakemus

Viesti Kirjoittaja LLonnberg » 16 Loka 2018, 16:24

Hylätty huijaamisen takia (xray).

autism.

Re: Admin Hakemus

Viesti Kirjoittaja autism. » 16 Loka 2018, 16:44

LLonnberg kirjoitti:
16 Loka 2018, 16:24
Hylätty huijaamisen takia (xray).

Kuin niin oon käyttänyt xrayta mitä vittua?

Vastaa Viestiin