TheHellFace - Rakentajahakemus

TheHellFace

TheHellFace - Rakentajahakemus

Viesti Kirjoittaja TheHellFace » 01 Marras 2018, 17:44

- Yleistietoa -Ikä 20, Nimi Roni, Sukupuoli M, Asuinpaikka ~Turku.

- Millainen olet? -Olen rehellinen sekä puolueeton, tykkään kaikenlaisista ihmisistä, siksi hain myös kauppaan töihi #asiakaspalveluhenkinen

- Käytkö töissä vai koulussa? -Käyn töissä Myyjänä S-Marketissa.

- Kielitaito? -Englanti on hanskassa, hieman Venäjän sekä Portugalin kielitaitoa löytyy, osaan paremmin Portugalia/Espanjaa kun Ruotsia.

- Mitä teet vapaa-ajallasi? -Olen aika paljon tietokoneella vapaa-aikanani mutta saattaa olla päiviä kun hengaan vain tyttökaverini kanssa, enkä istahda koneen ääreen ollenkaa. Työajat ovat melko randomit mutta useimmiten 6-15 töissä (viikolla todnäk yksi vapaa +vklp).

- Onko sinulla kokemusta rakentajana olosta? -Varsinaisesti en ole mutta olin Adminina Ebincraftissa vuonna 2012-2014 ja Co-Owner Kahvicraftissa 2014, kun ebin loppui lopetin lähes kokonaan minecraftin. Rakentaja ränkillä en ikinä ole ollut missään serverissä.

- Mitä rakentamisessa käytettäviä plugineja osaat mahdollisesti käyttää? -Worldedit (tai ainakin osasin vielä 2014) Epäilen kyllä että komennot ovat aivan hukassa mutta eiköhän ne sieltä muistu mieleen.

- Miksi meidän kuuluisi valita sinut? -Olen vanhanliiton miehiä joten kokemus voisi olla eduksi. Sekä reservin vänskänä voisin tuoda vähän kuria servulle, jos rakentajalla kurittamis oikeuksia on. +kympin kilpasarjasta 96 pistettä, sekä ATT:sta kultainen ampumamerkki.

-Savun hälvettyä tarkistamme kytkennät

Nelsson_

Re: TheHellFace - Rakentajahakemus

Viesti Kirjoittaja Nelsson_ » 04 Marras 2018, 17:19

Tän hakemuksen idea on ne kuvat omista rakennuksista että nähään kuinka hyvin osaat rakentaa. Joten toistaseks vastaus ei

Vastaa Viestiin